fbpx

Asumarea şi demontarea unui mit

Iarba NU e mai verde în curtea vecinului, iar asumarea necesită înțelegere și responsabilizare.

Pentru 2021 mi-am propus ţinte mici, pe termen lung, pe care nu le-am notat nicăieri (poate era indicat). Ei bine, ţintele astea sunt mai degrabă legate de mine, personal şi profesional. Pentru că suntem pe final de Ianuarie, am făcut o scurtă revizie a lor şi mă mănâncă degetele să scriu despre una dintre ele. Şi anume, despre asumarea acțiunilor și a consecințelor acestora . Adică să îmi asum cine sunt, ce fac, ce zic, în fiecare zi. Să îmi asum că mă pricep la anumite lucruri, dar nu la toate şi că e ok să greşesc, cât timp învăţ ceva. 

De ce simt nevoia să-mi asum mai mult ?

Ok, nu e vorba că nu îmi asumam până acum acţiunile sau vorbele. Aş spune că sunt o “femeie asumată” deşi sintagma este una eronată (îţi povestesc la final de ce) , dar ca orice alt român/om, m-am trezit deseori anul trecut că primul instinct în caz de eşec a fost să “arunc pisica moartă în curtea vecinului ”. A doua jumătate a lui 2020 a fost mai pe introspecţie, pe terapie şi studiu comportamental. Psihologic vorbind, lipsa de asumare aduce cu ea pierderea sentimentului de putere și control în propria viață. Când nu-ți asumi lucruri îți declari, de fapt, neputința. Când spui „nu a fost vina mea, ci a altora“, asta înseamnă că eu nu contez și nu aș fi putut să fac nimic. Așa se construiește mentalitatea de victimă. 

Deci, în 2021, no more victimizare, hai cu asumarea :). 

Iarba e mai verde peste drum şi cealaltă coadă se mişcă mereu mai repede… sau nu?

Am dat zilele trecute peste o adaptare, sau mai degrabă, o îmbunătăţire a renumitului citat ” Iarba din curtea vecinului este întotdeauna mai verde”. Neil Barringham a spus foarte fain într-o discuţie cu şi despre relaţii, că “Iarba e mai verde acolo unde e udată” (sună mai poetic, în varianta originală EN)

“The grass is greener where you water it.”

Ne judecăm aspru, ne spunem vorbe de ocară şi ne facem procese de conştiinţă crezând că toţi cei din jur o duc mai bine. Că iarba lor e mai verde. Că au mai mult noroc. Că se descurcă mai bine. Câştigă mai mulţi bani. Sunt mai slabi, mai frumoşi, mai fericiţi, mai mai mai. Sunt convinsă că şi tu ai gândit măcar o dată asta cu privire la o altă persoană şi e ok. Stă în puterea noastră să ne schimbăm mentalitatea. Să ne punem pe noi în centrul acţiunii, să ne asumăm (cred că devine cuvântul preferat al lunii Februarie, pentru Ianuarie a fost “năstruşnic”).

Deci hai să ne mutăm atenţia pe obiectivele noastre. Să ne imaginăm ce putem face în fiecare zi pentru a atinge acele ţinte şi să ne punem în poziţia de a face. Schimbând focusul de la ceilalţi la noi, ne asumăm responsabilitățile și consecințele propriilor acțiuni şi nu ne mai gândim la iarba verde a vecinului. Ne gândim la ce avem nevoie pentru a avea grijă de a noastră. Apă. Sol bun. Fertilizator. Nutrienţi. 

Asumarea, precum succesul, este un lucru care nu apare peste noapte. Se construieşte pas cu pas, cu multă răbdare, în fiecare zi, în fiecare oră.  You might fail, sometimes. You will learn, everytime.

“Asumarea este un act de înțelegere și responsabilizare”

Din perspectivă psihologică, ce înseamnă asumarea?

Asumarea este un termen larg, care suportă definiții contextuale. Este o atitudine care presupune atribuirea corectă a cauzelor și responsabilității pentru o situație, de obicei negativă. Ca atitudine, asumarea este 100% achiziționată și depinde de ce, cum și în ce context am învățat despre consecințe, responsabilitate, vinovăție, rușine, reparație și vindecare.

Când este vorba despre o situație, un rezultat sau un eșec din istoria personală, a‑ți asuma ceea ce s-a întâmplat înseamnă, într-o primă etapă, să recunoști rolul pe care l-ai jucat în momentul respectiv, să fii onest fără să justifici, să admiți că n‑ai știut, n-ai putut sau n-ai ales să faci mai bine.

Cea de a doua etapă a asumării este aceea în care faci toate eforturile să‑ți dovedești capacitatea, responsabilitatea de a repara, de a remedia sau de a suporta consecințele care decurg din respectivul moment. Privită astfel, asumarea este un act de înțelegere și responsabilizare.

Mi-au plăcut enorm vorbele Zenobiei Niculita, Psiholog & Psihoterapeut. Şi cred că oferă o perspectivă foarte interesantă asupra mentalităţii de victimă şi a nevoii de asumare a individului. Un interviu foarte fain pe subiect, aici link

Nu-mi fac iluzii că ceea ce am scris mai sus e de domeniul “breaking news” şi că habar nu aveai despre ce e vorba.Sper totuși să te încurajeze să nu te mai compari cu alţii, să nu te mai uiţi peste gard, ci să priveşti la tine. Să te apreciezi, să te încurajezi, să te lauzi. Şi să îţi asumi. Schimbarea vine din interior şi îşi garantez că cineva se gândeşte că “your grass is greener”.

Dacă ai ajuns până aici, wow, mulţumesc, mersi, tulai doamne. Nu te-am plictisit deja? Mai am un pic şi gata 😀

Închei imediat ce:

  • las câteva surse aici:  https://www.dianasoare.com/despre-mine/, https://dilemaveche.ro/sectiune/societate/articol/asumarea-raspunderii-ca-mod-de-viata-interviu-cu-zenobia-niculita care m-au ajutat să tastez articolul prezent.
  • îmi omorez promisiunea cu privire la sintagma “femeie asumată” pe care o folosesc uneori, în limbajul uzual, pentru că I <3 romengleza.. ”Femeia poate fi în multe feluri: frumoasă, senzuală, iubitoare, melancolică, dispreţuitoare, geloasă, înaltă, distinsă, pricepută, supărată, bondoacă, delicată, şleampătă, fericită, zveltă, agilă,(..). Există sute de atribute pe care i le putem alipi – ca, de altfel, şi bărbatului. În schimb, „femeia asumată” e o găselniţă de prost gust semantic. O fomulă nefericită, care îţi evocă o persoană pe care trebuie s-o cari în spinare până la sfârşitul zilelor. Adică exact contrariul femeii independente sau pe picioarele ei la care se vor fi gândit cei care au scornit această sintagmă.” Sursa

 

Gata. Done. Ultimul cuvânt e al 1000-lea.

Mulțumesc. Îmbrățișări virtuale,

Alexandra 

De ce un side job ? | ADA

De ce un ” side job” ? | ADA

O întrebare pe care am primit-o de mai multe ori în aceste prime zile ale lui 2021. Therefore, m-am gândit că ar fi util să pun şi pe ecran ce stă în spatele deciziei de a crea ADA, pe lângă obiectivul ei central (#smallbusinesscare).

Scurt istoric educaţional

→ am încercat profilul real (mate-info în liceu, ugh) mai degrabă ca să mă conving că nu-i de mine, dar mi-a fost de mare ajutor din punct de vedere analitic. Nu ştiu cum să rezolv o integrală sau să programez o aplicaţie, dar pot aborda o situaţie sistematic, să caut soluţii. Să emit ipoteze pe care apoi să le demonstrez. Am terminat o facultate în domeniul Ştiinţelor Economice cu master aplicat pe Marketing şi Promovare. Aici am simţit că mă regăsesc.

Scurt istoric carieră

→am avut diverse part-time jobs până în 2014, de când fac parte dintr-o multinaţională. Şi-mi place. Am pornit cu un internship din primul an de facultate (Mersi, Ana-pentru încredere) în poziţia de Asistent PR şi COM. O parte din ce am învăţat în facultate, am aplicat la job. O împletire faină, care mi-a adus multe beneficii, uneori şi mari dureri de cap, dar care mi-a confirmat ce intuiam de mult timp: că-mi place să scriu, să creez, să mă regăsesc printre oameni, să coordonez, să ajut.

Fastforward, 6 ani mai târziu, în 2020 am simţit nevoia de a mă dezvolta profesional, pe lângă ceea ce fac deja la birou. Aveam nevoie de ceva care să-mi abată atenţia de la tot ceea ce a adunat 2020 cu privire la sănătatea mentală şi emoţională. Am descoperit o oportunitate fără să o caut şi ” I grabbed it”.

Deci, “de ce un side job”?

Pentru că descopăr:

  •  pârghiile potrivite pentru dezvoltare (personală şi profesională) – fiecare cuvânt scris, afiş făcut, text redactat, campanie implementată, carte citită, IGTV urmărit, etc, se adaugă la ceea ce ştiu deja. Mai pun o cărămidă la cine sunt. Sunt autodidactă, curioasă din fire şi convinsă că învăţarea continuă e cheia succesului – orice ar însemna acesta pentru tine. 
  • ce mă motivează în diferite circumstanţe– cum trec de la dorinţă la acţiune şi care sunt mijloacele prin care reuşesc ceea ce mi-am propus;
  • ce mă pasionează. Asta nu înseamnă că activitatea din ADA nu presupune multă muncă şi studiu. Dar e nevoie şi de un pic de pasiune pentru a duce un side job. Altfel, poate deveni frustrare, iar echilibrul dintre job-ul de zi cu zi, viaţa personală şi proiectele adiacente se duce pe apa sâmbetei. 
  • cum să fac (aproape) suficienţi bani pentru a îi reinvesti şi a o lua de la capăt cu primul punct: dezvoltarea. Programele de editare, fotografiile licenţiate, cafelele băute, cursurile urmate, cărţile cumpărate, evenimentele la care particip, toate sunt suportate de proiectele din ADA.

Cam asta ar fi, pe scurt, de ce un side job. Pentru că am vrut şi am decis să acţionez. Pentru că..why not? ADA e încă în dezvoltare, dar ştiu de ce, pentru ce şi cum. Mai am nevoie doar de timp, energie şi un pic de creativitate.

⇒Dacă te gândeşti să faci pasul ăsta şi ai vrea să povesteşti cu cineva, scrie-mi. Nu am vreo soluţie magică, ceva reţetă a succesului peste noapte, dar sunt aici oricând pentru o conversaţie şi o vorbă bună.

⇒Dacă ai sfaturi sau experienţe legate de acest subiect, share them în comentarii, nu se ştie niciodată cum şi cui sunt de folos 🙂

Mersi fain,

Alexandra | @adaonline.ro

 

Real Time Marketing | “ăla negru”| yes or no ?

→ Facts check: De câte ori ai dat like sau ai lăsat și tu un comentariu cu “alb închis” la vreun meme cu referire la scandalul în care este implicat arbitrul Sebastian Colţescu, în ultimele zile ? Nu o să propovăduiesc aici despre opinia mea personală asupra subiectului pentru că vreau să mă vindec de “whataboutism” – o sa povestim poate în alt articol despre asta, dar poți căuta detalii despre concept. Vreau să povestim despre Real Time Marketing (posibil să îl faci ca antreprenor fără să conștientizezi, vezi în continuare ce presupune) și de ce uneori e mai bine să stai pe tușă și să nu încerci să sari “pe hype”. 

Definiție: 

 “Real-time marketing means reacting in real, or near, real-time. It’s about creating relevant messaging, and it’s achieved on social channels by listening to and anticipating customer needs. Essentially, real-time marketing focuses on current events, trends, or feedback.https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/33696/7-inspiring-examples-of-real-time-marketing-in-action.aspx Oct 8, 2020 

În cuvinte simple, Real- time Marketing-ul ia sub aripa lui atât comunicarea și promovarea pe care brand-ul o face cu și despre un topic, atunci când acesta e încă fierbinte; cât și comunicarea relevantă și imediată cu utilizatorul/clientul în mod direct (interacțiune pe platforme sociale , fie ea planificată sau spontană).

Ar mai fi de menționat și ce NU e Real Time Marketing: de exemplu să iei o situație virală și să o incluzi în comunicarea și promovarea brand-ului fără nici un “dai doamne”. Adică fără legătură cu valorile și viziunea ta, sau diametral opus față de acesta și fără un minim de research/informație și creativitate.  Sau să iei o recenzie negativă și să faci un follow up cu mare mândrie, cu surle și trâmbițe că ai “aplecat urechea” la vocea consumatorului și ai schimbat ceva.big no no. 

Real Time Marketing presupune să fii mereu la curent cu ce se întâmplă în online și offline; să știi ce comportament are consumatorul/utilizatorul tău și să îi comunici când trebuie, cum trebuie, sub ce formă își dorește el, acea infomație relevantă care îți va oferi o mai bună poziționare în mintea lui cu un reach emotional pozitiv.

Real Time Marketing-ul este despre relevanță și interacțiune. Și nu e doar pentru brand-urile mari. Orice business poate folosi în avantajul său acest instrument. E nevoie doar de creativitate, adaptabilitate și viteză de reacție

Pentru că e mai simplu să înțelegem cu exemplu concret, uite aici unul recent cu reacţii preponderent negative ale consumatorilor 

dar și ale specialiștilor marcom (IGTV Marian Hurducaş https://www.instagram.com/tv/CIvc0b3JaC1/?igshid=ry0t5l4qtoml )

În sens opus, un exemplu de RTM done right este cel făcut de Rompetrol cu referire la eroarea Facebook de pe 3 Iulie când nu se puteau posta imagini pe platformă. Reacţia Rompetrol a fost replicată de un număr impresionant de ori.

În concluzie, nu tot ce e viral, trendy, pe val merită să fie transformat în element de comunicare şi sau promovare. Uneori e mai bine să stai deoparte şi să îţi redirecţionezi resursele spre pârghii mai avantajoase. Nu uita, Real Time Marketing e cu şi despre promptitudine, subiect de interes pentru segmentul de audienţă targetat şi creativitate. Şi puţină cercetare rapidă a informaţiilor..să nu dai cu stângu-n dreptu’.

Să fie cu inspiraţie şi viteză de reacţie,

Alexandra

Branding-ul şi importanţa lui

Beauty is not enough. Your brand needs some soul within.

Lucrez cu antreprenori care ştiu că brandul este o importantă carte de vizită pentru business-ul lor. Nu este o cheltuială, ci o investiţie. Nu se face de ieri pe mâine şi necesită implicare.

Îţi spuneam că, pe scurt, brandul e ceea ce gândesc, spun şi povestesc oamenii despre tine. În acest sens nu este suficient să ai un brand “frumos” vizual. Ci trebuie să ai un brand frumos şi relevant. Relevanţa brand-ului este creionată şi dezvoltată prin strategia de brand.
Înainte de a decide culorile, fontul şi logo-ul este important să definim şi să agreăm aspectele importante cu privire la tine şi businessul tău. Facem asta împreună prin strategia de brand sau audit de brand (dacă deja ai o identitate vizuală).
Strategia de brand va răspunde unor întrebări importante cu privire la business-ul tău. Răspunsuri cu privire la esenţa, promisiunea, viziunea, misiunea, valorile si personalitatea acestuia.

Elementele de mai sus sunt baza identităţii brand-ului tău şi ele vor crea puntea între tine şi publicul ţintă. Cu ajutorul lor vom ştii cum să comunicăm eficient şi ce elemente sunt cele mai potrivite pentru a transmite ceea ce îţi doreşti.

Determine who you are and what your brand is, and what you’re not. The rest of it is just a lot of noise. Geoffrey Zakarian

Bun, hai să vorbim acum despre identitatea vizuală: adică primul contact pe care îl au oamenii cu business-ul tău.

Elementele identității vizuale sunt :

👉Logo – simbol menit sa ajute publicul sa identifice brandul – poate exista sub forma de motiv (un element grafic), de insiruire de litere care descriu numele de brand, sau format din ambele elemente. Un logo poate avea mai multe culori, sau poate fi monocolor.

👉Fonturi – 2-3 variante de scris care se vor folosi pe toate materialele, în toate mediile de comunicare menite sa ilustreze povestea brandului. Au un rol foarte mare în consistenţa şi consolidarea brand-ului.

👉Elemente grafice – altele decât logo, cu rol in diferenţierea brandului şi care vor fi preluate in toate materialele de comunicare (ex: icon-uri)

👉Culori – musai să alegi un set de culori pe care să le regăseşti în întreg ansamblul de elemente grafice, care să consolize imaginea brand-ului.

👉Layout-uri –în funcţie de tipul business-ului vei avea nevoie de diferite lazout-uri care să fie în strânsă relaţie cu elementele de mai sus (ex: cărţi de vizita, broşuri, thank you cards, template documente word, semnătură de email etc.).Atât comunicarea online cât şi offline trebuie sa fie unitară, pentru a întări poziţionarea brand-ului.

👉Fotografii –stabilirea unor direcţii după care se face selecţia sau realizarea fotografiilor folosite în comunicarea brand-ului (culori, atmosfera, elemente cuprinse, poziţionare text etc.).

👉Manual de brand – document care stabileşte cum se folosesc sau nu, toate elementele de mai sus. Acest document este folosit ca un ghid intern, pentru orice întrebări legate de design sau materiale tiparite.

Brandingul este o investiţie nu o cheltuială. Procesele de branding au nevoie de timp pentru a avea rezultate. Pe lângă timpul necesar alocat strategiei de brand sau de audit, crearea identităţii vizuale şi a strategiei de comunicare, este necesar un efort continuu de lungă durată din partea ta/echipei tale, pentru a demonstra publicului autenticitatea brand-ului, adică în ce măsura valorile, viziunea, promisiunea sunt reale şi respectate. Toate fac parte din povestea pe care alegi să o spui.

Dincolo de oferte de preţ, pitch şi reputaţie, alege freelancer-ul/agenţia care-ţi transmite cel mai mult din punct de vedere al empatiei şi înţelegerii. Procesul de branding va presupune mult efort şi discuţii, de ce să nu le ai într-un mediu degajat şi friendly.

Să fie cu spor,
Alexandra .

The beginning

De la corporatist la freelancer e o călătorie începută de multă vreme, fără să ştiu. Dar despre asta în altă parte.

Aici despre ADA.

Ideea ADA (Alexandra Digital Advertising) s-a ivit în toiul pandemiei de #covid19, când am sesizat că business-urile locale fără prezență în online sau cu prezență minimă spre scăzută au nevoie de sprijin și încurajare să descopere pârghiile și avantajele “of being online”.

În Mai era doar un gând trecător, un “ce ar fi dacă”. În iunie s-a conturat o idee, când am început să notez pe ici colo strategii simple, basic pentru mici antreprenori locali, ale căror servicii nu se puteau comercializa online, dar care au înțeles importanța prezenței în mediul virtual sub diverse forme (profil social media, Google MyBusiness, website, etc).

În Noiembrie se calcă în picioare orice frică și “dar dacă..” și apare oficial ADA. Gata să traducă în grafică și texte pasiunea și valorile care stau la baza fiecărui business. Cu grijă, atenție și interes pentru omul/echipa din spatele companiei, vreau sa ofer mai mult decât reclamă prin servicii de consultanță pentru identitate de marcă (brand identity), grafică și strategii de promovare.

Zile inspirate și creative, orice ai face :)
Alexandra

Hello there !

Alexandra la platane, mă scuzaţi, butoane.

Crăciun 2020. Un fel de mă uit după 2021 să văd care-i treaba cu el.

Asta e o poză-n ton cu perioada în care scriu aceste rânduri scurte de prezentare.


Revenind..

Eu sunt Alexandra. Primul A din Alexandra Digital Advertising şi-mi place să vorbesc. Mult.
Romengleză. Vorbesc şi cu mâinile, cu sprâncenele, cu pereţii câteodată.

Am un Master in Marketing şi Promovarea Vanzarilor, experienţă în zona PR şi Comunicare corporatistă şi m-am decis în cel mai nepotrivit an, 2020, să şi aplic ce am învăţat până acum: comunicare şi promovare. 

Îmi place să aflu răspunsul la “what does this button do”, să mă implic şi să contez. Îmi plac filmele siropoase de Crăciun şi Counter Strike 1.6. Îmi place să cunosc oameni faini, pasionaţi şi care vor mai mult. Aşa ca mine 🙂

Dacă eşti numai în trecere, servus, să ai zile faine şi creative. Dacă vrei să povestim mai multe despre cum putem colabora dă click aici. Dacă vrei să vezi ce mai lucrez şi povestesc, ne putem conecta aici.

Te las cu urarea (ne)oficială a anului 2020,
#staysafe, poartă mască. 

Logo – importanta si proces realizare

Despre branding mai povestim şi în alte articole, aici despre logo.

Ce este, importanţa lui, tipurile de logo şi procesul de realizare in my house, ADA.

Să scăpăm de prima confuzie. Ce NU este logo-ul? Nu este brand. A nu se confunda. Brand-ul “e mai multe” şi te ajută să îţi spui povestea într-un mod cât mai autentic şi diferit.
Buun, back on track.
Logo-ul este un element grafic care ajută publicul să identifice brand-ul. Este cel mai vizibil element al acestuia şi fără el, business-ul nu poate exista. În funcţie de cum e construit ajută sau nu.
Dacă te întrebi “ce o fi aşa important la el” îţi propun un mic exerciţiu.
Ridică privirea din ecran/monitor şi priveşte în jur, câte branduri poţi identifica? Unul e sigur în faţa ta (eu am Lenovo, dacă eram pe mobil era Apple). Această identificare vine prin intermediul logo-ului.

Un logo relevant, puternic şi aplicat corect va atrage atenţia şi va rămâne în memoria utilizatorului.

Un logo bun musai să bifeze următoarele aspecte:
Relevanţa – din nou, nu e suficient să fie frumos estetic, trebuie să fie relevant. Implică şi arta, pentru că ai nevoie de armonie, echilibru şi estetică, dar înainte de orice logo-ul este un element strategic.
Simplitate – uşor de înţeles şi reţinut. Simplitatea nu se referă strict la numărul elementelor vizuale sau la stilul lui (mai jos despre tipurile de logo). Deci nu te limita la un icon, sau un cuvânt crezând că asta înseamnă simplu.
De cursă lungă – cu alte cuvinte să treacă testul timpului. Nu recomand schimbarea logo-ului decât în cazul unui rebranding din motive clare şi studiate. Ai nevoie de un logo care să fie valabil şi peste zeci de ani, care să nu fie alterat de curentele de design ale momentului.

Tipuri de logo.

Exisă multe feluri de a grupa logo-urile, multe tipologii.
Simplificat, vorbim despre:

Text: acesta reprezintă, de regulă, numele companiei. Trebuie ales un font reprezentativ, dar care să nu îngreuneze sub nicio formă recunoaşterea mesajului. Daca numele este unul prea lung, atunci se poate opta pentru o abreviere (ex. ADA – Alexandra Digital Advertising, dacă nici ăsta nu e lung…:D )
Simbol: este reprezentat de un element grafic sau de o imagine. Insă, acesta este adesea o opţiune bună atunci când o companie se bucură deja de un nivel ridicat de recunoaştere; important- simbolul trebuie să fie unic.
Text + simbol: Este o varianta populara si extrem de apreciată; compatibilitatea dintre text si imagine este necesară.

Cum realizez eu un logo?

Cu aprofundare, empatie, înţelegere şi multe draft-uri.
Totuşi, până la prima ciornă avem ceva de mers:

Pasul 1: Briefing

Vei primi din partea mea un chestionar pe care să notezi detaliile necesare pentru crearea logo-ului. Dacă nu-ţi plac chestionarele ,poţi să-mi scrii şi un mail simplu, pe baza lui. Dar musai să cuprinzi toatele detaliile menţionate în chestionar. Acest pas e crucial pentru a te cunoaşte pe tine, aşteptările tale şi , cel mai important, de a-ţi cunoaşte brand-ul. Ne bazăm, din nou, pe strategia de brand.

Pasul 2: Research & Guidelines
Partea de cercetare a publicului, a concurenţei (pentru a ne asigura că realizăm ceva diferit dar şi descoperim acele puncte cheie pentru a fi relevanţi pentru public). Tot aici stabilim şi prin ce este diferit brandul şi cum transpunem asta în cuvinte + imagini.

Pasul 3: Idei, concept, ciorne
Schițele preliminare au un rol important în proiectarea unui logo eficient. Aceasta este etapa la care “stau” cel mai mult, spre deosebire de oricare altă etapă a procesului. Schiţele sunt atât pe format fizic, din creion, cât şi digital. Înainte să lucrez la conceptul iniţial pe care îl vrei primi, îl las la dospit peste noapte să văd dacă mai am ceva de eliminat.

Pasul 4: Feedback – king of collaboration –

Vei primi câteva opţiuni pe care eu le consider cele mai potrivite ca relevanţă, compoziţie, şi utilitate. Partea cea mai importantă a colaborării noastre este feedback-ul. Ce şi cum şi unde şi de ce. Aici povestim telefonic sau prin video, pentru a putea elabora şi discuta temeinic despre modificări, dacă sunt sau nu necesare. Sinceritatea este importantă, de ambele părţi.

Pasul 5: We have a winner
Am modificat, am randat, am exportat şi am expediat. Tu vei primi fişierele în format vectorial, jpg şi png şi eu fac un dans al bucuriei pentru un nou proiect încheiat cu succes.

Cred cu tărie în compatibilitate, comunicare şi empatie. Misiunea mea e “branding and promoting with care” şi mă ocup de fiecare proiect aşa cum aş face-o cu business-ul meu.

Dacă te pot ajuta, scrie-mi, dacă ţi-au fost de folos ideile de aici “sharing is caring” şi te mai astept. Promit să mai scriu chestii interesante pe lângă alea nuatâtderelevante din jurnal 😀

Să fie cu energie,
Alexandra

#Contact

Scrie-mi pentru orice detalii sau cere o ofertă personalizată nevoilor tale.